sista dan på lovet...

hejhej bloggen !

helgen har varit ganska kul faktiskt . I fredags va det halloween fest hos stina :D skit kul . Jag var utklädd till michael jackson på 80 talet haha :P & igår hade jag ganska tråkigt men ändå kul .På kvällen satt jag bara & väntade för jag ville till Villa vik men det ville nt mamma & pappa så det blev bara att sitta hemma o slöa :p vi håller på att riva vårt kök så nu ska vi ha ett nytt fint kök . & naturligtvis så passade jag & pappa på att skriva på väggen somvi tog bort ett skåp ifrån men jag går nt in på vad det står på den väggen nu för det e pinsamt x) & idag e jag trött? nej jag sov för länge men typ lite...trött e jag väl . Men sen blir det väl att plugga fysik prov :p skoj ! ehm nej verkligen nt x) men ska kanske sätta mig & titta på en film nu om jag orkar :P kram <3

Man är väl tvungen att bjuda på sig själv ibland x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0