ou sorry...

ehm ja , jag har ju nt bloggat på ett tag nu ...jag vet nt varför dty inte har blivit av , men vi har grymt mkt läxor & sånt i skolan nu så jag tror att det är dt :P denna veckan har jga haft biologi prov fick ett ynkligt g där . Och så har jga haft engelska prov förra veckan där fick jag vg :P & så har jag tyska prov på fredag , sista lektionen sen har vi höst lov :D:D  gå in på elnas blogg för att läsa om vad vi gjorde när vi hade myskväll hemma hos elna :D dt va jag , lisa & elna i hela huset , det var en så jäkla kul helg =D men ska plugga vidare nu . ha det bra , pusshej :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Fin header du har :)

2009-10-21 @ 20:02:58
URL: http://ericaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0