:p

hejhej , !

idag blev det skolan,skit roliga raster faktiskt , vi sminkade och gjorde flätor i robins hår , haha :D Men när jag kom hem så åt jag & efter maten började jag med läxorna. det gick skit segt så jag följde med pappa för han skulle titta på nån bil :p kom hem typ vid halv 8 eller nåt så då fick jag börja med läxorna igen -.- sen måste jag öva under helgen med för vi har biologi tills på tisdag , skit tråkigt :p skönt att det är fredag imorron iaf. vi börjar 9.35 på fredagarna men jag ska till doktorn så jag får börja ännu senare :D haha. imorron ska jag & denize ha en "filmkväll" haha om man kan kalla det för det , vi ska titta på män som hatar kvinnor. någon som sett den? den verkar ganska bra tycker jag :)     men ska dra nu så ha det bra puss hej <3

Kommentarer
Postat av: emelie :)

fy fan vad fuskigt ! :O vi har ingen sovmorgon alls :'( <333

2009-09-20 @ 08:25:58
URL: http://ostemla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0