duktig (a'

hejhej =)

idag har jag varit duktig att städa min garderob och sen åkte mamma, pappa och jag till rödeby & åt , jag tog kycklingfilé jättegott!!
Sen satte jag mig vid datan lite. sen följde jag med mamma & pappa till rödeby igen och köpte godis , själv sitter jag och käkar ballerina kex (y) Snart blir det wipeout missade ju förra avsnittet .
Nu är det bara lite mindre än en månad till min födelsedag , alltså så får jag snart min navelpiercing!! på tisdag blir det att åka till stan med klassen & bowla & käka pizza . På torsdag och fredag har jag prov så kommer nog inte blogga så mkt nu denna veckan. Men vi går ju bara denna veckan sen blir det lov. nu ska jag kolla min facebook o lite. hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0