gräddbulle :D

hejhej , inte bloggat nu på ett tag inte blivit av bara .
imorrn kommer elna o sover här :D blir nog mys !
skoldagen idag va faktiskt rätt okej , först så tar min lärare mina gräddbullar o ska sälja dem men jag tar tbx dem ;)
Sen smetar jag ut gräddbulle på ett skåp , sen engelskan va as kul : emelie (L) stoffe .
hahaha nej men vi ska spela in snövit o då blev emelie snövit o stoffe blev prinsen xD hahahaha
ska väl ta o börja lite med tyska glosorna snart , presens av verb .
 

 snygg bild -.- men fokusera på den goda muffinsen som mamma gjort :D

Kommentarer
Postat av: moa

tack för din fråga!

den kommer komma med när jag ha avslutat frågestunden!

så håll utkik eller lägg till mig i bloglovin (y)



kram

2010-03-04 @ 17:49:33
URL: http://moasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0